min torsdag

Så här såg mitt hår ut sist jag limmade!
Jag har vart sjuk i snart 1 vecka och de suger ju rätt hårt, idag så låg jag inne till kl 4. Men jag låg inte riktigt ner och ba sov, jag städade och tvättade lite och sen åkte jag och åt på stan med min älskade mamma. Älskar att träffa henne för hon ger mig så himla mycket kärlek + att man får ju lite godsaker också ;) Fick en plattis, saker till håret, ansiktet, strumpor, vantar, löshår + lim och en jäkla massa kärlek. Så linda har satt i mitt hår nu och jag är riktigt nöjd, sen gjorde jag köttfärslimpa med filadelfiaost i, potatis och lingonsylt , gott gott. Vi var och handlade på maxi och jag har inte kunnat jobba eftersom att jag är som sagt sjuk, så pratade jag med en där som ringt mig några gånger fast jag sagt att jag är sjuk och kan inte jobba, men nu sa jag de att nästa vecka kan jag jobba när ni vill för jag kommer förmodligen att vara frisk då. Efter en timme då ringer dom och frågar om jag kan jobba imorgon, självklart kan man ju inte motstå. Jag ÄLSKAR MITT JOBB!
och så här såg det ut när jag tog ut det efter typ många månader

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0