balen 2010

Jag har ju vart så slarvig när de gäller bloggen, har gjort super mycket saker och shoppat som en dåre men inte bloggat om de. Ändring ska de bli och börjar redan idag :) Så bilder från balen




















Mina barndoms vänner












mina bästa vänner












mina lärare


lottas snygga bil




hemma hos mig och pappa ringer haha














fick den här fina buketten av andreas




Jag gick med min bästa kill kompis anderas






va med i tidningen, snacka om desperate housewives


mitt ♥ var inte beredd på kortet, men lika söt för de

Min klänning har min underbara mor sytt och jag designat, skorna kommer från scorett och frisyren från lottas klipperia och mitt smink från sara, örhängen bikbok, armband fått av min mor och naglarna har bella gjort. Hade en underbar kväll och det bästa var att min min min pojke kom, jag hade världens största leende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0