onsdag

Onsdag och jag vakna hos stoffis, tog en promenad hem i det fina vädret och sen har jag vart och handla lite med ida. Jag ska till stockholm i morgon och fira denise, Imorgon ska vi gå på grönan, fredag, fest, lördag shoppa hela dagen och sen hem på söndag. Så min lilla älskling Roland ska bo hos ida dom här dagarna, åh det kändes som att jag gav bort han, att han inte kommer hem igen. Fast det bara är över helgen sen kommer min bebis hem igen. Klockan 5 ska jag jobba, äntligen, jag älskar verkligen att jobba på maxi :)

Kommentarer
Postat av: Magnus

Meh, har du bild på min söta katt :P

2010-06-19 @ 14:16:00
Postat av: alexia

haha de är inte din :p

2010-06-20 @ 18:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0