onsdag

Jag jobbar som ett svin och stoffis är på roadtrip och är nu på väg till malmö och jag minns rätt. Jag känner verkligen hur mycket jag saknar min pojke. Att sova med en person och umgås med honom varje dag och sedan inte göra det på en vecka, wha det är ett stort steg och ja det är jobbigt. Men det är kul för han att han åker på äventyr och jag är hemma och tjänar pengar ;) jobba 15:00 - 22:15 och de ser jag inte fram mot eftersom att de är ganska bra väder, idag har jag städat, ringt banken om mitt nya visa kort, ringt ica banken om mitt ica kort, bra som man är så slängde man ju korden, ehe. nu ska jag fixa mig och sedan ska jag gå till stan och göra några ärenden innan jag börjar att jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0