häääääj interpool, eller?;)

Shit varför kan inte folk bara acceptera. Kan ni bara vara snälla och acceptera, ni sköter ditt så sköter jag mitt, vi vårt. Seriöst, vafan vill du/ni komma med det. Jag är så less på att ni ska trycka in i folks huvud massa saker som inte ens är sant. Får d*amp och vill bara försvinna ibland. Underbar helg, helt galen var den. Interpool fredag och lördag + slussdagen hela lördagen sen ut på interpool fast jag var kraslig. Sov 4 timmar på 2 dagar, bada och bara hade det gött med kanon folk. Så borde det alltid vara!

Kommentarer
Postat av: Magnus

Folk ljuger alltid när de tror att det gynnar dem eller vill såra någon.



Vädret var kanon i helgen. Brukar bli bränd av tjejer, men nu var solen den skyldige :P



Ta väl hand om dig

2010-07-05 @ 21:37:14
Postat av: mimmiestenberg,@hotmail.com

shit i andra du vet vad du gör o säger gumman det är inte många som gör.det är ditt liv ingens annans

2010-07-05 @ 22:22:52
Postat av: alexia

ja precis, tack mamma!

2010-07-12 @ 18:35:17
Postat av: alexia

magnus: ja precis! haha så sant så solen är grym nu ;D tack desamma!

2010-07-12 @ 18:35:54
Postat av: Smsa Låna

Jag hittade din blogg av en ren slump och jag har läst några av dina blogginlägg - det märks att du gillar att skriva :)

2011-07-20 @ 07:31:38
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0