födelsedags barnet

jag för precis 1 år sedan!
Jag fyllde år igår och jag är 19 år nu, det är bara 1 år kvar och sen äre bara och köra. fredagen så grilla vi hos min mamma, drack och sen gick vi till trubaduren, åkte båt och hade oss. Lördagen så skulle vi fira min födelsdag, åkte till tant grön kl 7 och gick därifrån typ halv 1 - 1 tiden på kvällen. Vi åt och drack som bara den. Sen blev de slick och dansa så vi var å sjukt blöt av allt svett hahah det var galet kul, igår så hade jag kalas för släkten, fick massa fint till lägenheten, pengar och smink. Ni är underbara vet ni de!

Kommentarer
Postat av: Magnus

Grattis i efterskott :)

2010-07-12 @ 19:55:59
Postat av: alexia

tack :)

2010-07-21 @ 13:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0